ENEOS PREMIUM HYPER - 5W40 - w pełni syntetyczny olej Long Life
ENEOS Premium Hyper 5W-40 to ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych oraz lekkich pojazdach dostawczych z katalizatorem lub bez, z filtrem cząstek stałych (filtrem sadzy), turbosprężarką i wtryskiem bezpośrednim lub bez. Ten olej gwarantuje szybkie i stabilne smarowanie oraz wysoką stabilność termiczną w warunkach długotrwałego, dużego obciążenia przy szerokim zakresie temperatur. Ten niskopopiołowy olej jest odpowiedni do wszystkich silników w europejskich samochodach osobowych. Zapewnia wydłużone okresy międzyprzeglądowe, czystsze spalanie, oszczędność paliwa, małe spalanie oleju i niski poziom emisji spalin. Olej ten może być również stosowany w silnikach wyprodukowanych przed wprowadzeniem normy Euro-4.
SPECJALNE WŁAŚCIWOŚCI
1. W pełni syntetyczny olej silnikowy z formułą kontrolującą nagromadzenie osadu
Niskopopiołowy olej nowej generacji oferujący niezwykle wysoką ochronę w trakcie wydłużonych okresów międzyprzeglądowych. Został opracowany dla samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat i Skoda). Zaprojektowany również dla silników VW z technologią wtrysku bezpośredniego realizowanego pompowtryskiwaczami (TDI PD z czerwonym D i I) i dla silników, dla których zaleca się stosowanie olejów VW 505.01.
Stosowany również w samochodach spełniających normę Euro-4 marki Mercedes Benz i BMW z filtrami sadzy, w których olej ten zapobiega blokowaniu się filtra. Wzmacnia działanie filtra cząstek stałych i wydłuża jego trwałość, przeciwdziałając jego wczesnemu zatkaniu.
2. Dłuższe okresy międzyprzeglądowe
Zapewnia wyjątkową trwałość silnika i umożliwia wydłużone okresy międzyprzeglądowe dzięki wyjątkowej odporności na utlenianie.
3. Doskonała odporność na zużycie i znakomita czystość silnika
Utrzymuje silny film olejowy przy wysokich temperaturach, prędkościach i obciążeniach. Jego ochrona przeciw zużyciu jest szczególnie skuteczna w układach napędowych z wałkiem rozrządu w głowicy. Nasz olej posiada również doskonałą stabilność termiczną i odporność na utlenianie, dzięki czemu utrzymuje doskonałą czystość silnika poprzez zapobieganie tworzenia się nagaru, który może doprowadzić do zatkania sitka pompy i zatarcia silnika.
KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA
-
API: SN/SM/CF
-
ACEA: C3 (10)A3/B3/B4 (08)
-
VOLKSWAGEN: 502 00/505 00/50501
-
MERCEDES-BENZ: MB 229.51&/ 229.31
-
BMW LongLife04
-
GM Dexos 2
-
Renault RN0700, RN0710
-
Ford WSS-M2C917A
ODPOWIEDNI DO NASTĘPUJĄCYCH POJAZDÓW
-
Do silników napędzanych benzyną, LPG i lekkich silników wysokoprężnych z turbo/katalizatorem lub bez, z filtrem cząstek stałych lub bez, jak również do silników z wtryskiem bezpośrednim.
Dodatkowe informacje katalogowe
Klasa lepkości: | 5W40 |
Ilość oleju: | 4L |